Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Soc och domänbekymmer

Nu e vi hemma, men vart har vi vart?

Vi har vart på soc *tjoohooo* Ne men så kul va det inte. Men nu är vi satta i system så nu ska vi slippa mer knepiga saker men det värsta är ju då att vi måste lämna in hyran och elen efter besöket då vi har tiderna så tidigt i månaden. Vilket ger ett resultat på att vi får utbetalningen senare.

Hur går det med min sida?
Som ja skrev i går har ja nu mailat lika olika företag osv och fått svar av två men maila tre. Men ja har fått svar från min nyvarande webbhotell om den där nyckeln och har fixat det, även ändrat om så att loopia ska ta över min domän och ha lagringsutrymmet på manufrog.


Då ja har  vart orolig för att alla mina inställningar, mina bilder, min mail å bilder mm ska försvinna från när domänen går ut stämmer inte. Då ja har det liggandes på manufrog så ligger det kvar det men mailen kommer inte funka. Så ja hoppas nu att loopia tar över min domän.

15 feb. 2010

1 Comment:

Yarp said...

Ja usch, det är inte roligt.. Har nyss varit sjukskriven för depression och stress, men jag skulle bli utförsäkrad den sista Mars och då kände jag att jag behövde skola om mig, så därför jag pluggar Omvårdnad.. Men hade egentligen behövt mer tid på Psyk så jag blir av med alla tankar och minnen, men det är svårt..

Soc är så tråkiga att ha att göra med, har själv fått hjälp av dem förr, men bara en månad för jag tröttnade på deras sjuka regler de har.

Sköt om dig!