Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Vill du en egen design på din blogg?

Många vill ha en egen design på sin blogg men alla vet inte hur man gör. Man kanske hittar sidor på nätet som förklarar hur man gör och ofta så har dom krånglat till det, glömt å skriva vissa saker och så kör man fast. Jag har gjort detta flera gånger å har fått tuppjuck på det å blivit väldigt frustrerad. Jag har pajjat min egen blogg flera gånger å värkligen gett upp med en helknasig sida som ingen kan läsa utom jag själv.

Har du kört fast eller kan inget om koder så kan jag hjälpa dig.

Det ja kan hjälpa dig med är:

  • Egen bakgrund
  • Egen header
  • En välkomen åter bild eller annan skojig bild längst ner
  • Egen signatur
  • Ända om fonten på rubriker, gadgets och datum
  • Ta bort ramen runt headern
  • Ta och byta ut så man få en bild mellan varje inlägg och gadget
  • Ta bort menyraden högst upp
Om vill ha hjälp med allt eller bara vissa saker, tveka inte att höra av dig till mig. Skriv en rad eller två till mig på lexiia @ hotmail.com

Hur vi kommer lösa designen är änkel, vi har kontakt på msn eller skype så vi får till det så som du vill ha det.


Dessa bloggar har ja gjort:




14 jan. 2010

3 Comments:

ღ MolnTuss ღ said...

Kanon bra..Heja heja Bra jobbat :-)

Osloskånskan said...

Surprise till höger hos mej!

Finnpajsaren said...

Åh så fint det var här. Kanske kommer tillbaka och tigger hjälp... Ha det fint!