Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Varför ni inte får länka i mitt namn

Har en del som undrar varför dom inte får länka min blogg med mitt namn. Tja dels så e ja mer känt som IQ badboll å dels så har inte folk med att göra va ja heter.

Men det finns en anledning till å det e detta:

“Anonym sa...
Har du problem med mig eller? Fick höra att du skriver sjukt mkt skit om mig, att jag är en fitta o det ena med det tredje. Tsm med namn gör du detta enlit en vän till mig. Har du anledning o kalla mig fitta eller? Känner du mig eller så du kan yttra dig om mig? Tycker du kan besöka mig här hemma o kalla mig för fitta o se mig i ögogen samtidigt!! De du o namn sysslar med e sinnessjukt. namn har sjukt många ovänner, det är inte bara jag som hatar horan. Hon är en hora inget annat, knulla runder, tillomed på utestället här i byn har hon 4 kant på torget sen drar hon hem till sin man o säger hej love. Tycker du ska tänka efter vem som e fitta. Har du fått höra ngt från mig saker om henne? Nej, men du har fått höra såå mkt om mig saker som antagligen inte ens e sanna. Gud skulle verkligen vilja berätta sååå mkt om namn. Du hade bett henne dra åt helvete.”

Nu har ja tagit bort personens namn då ja inte vill hänga ut nån, å Fru annonym, det där med fitta va som så att en person (vet ej vem) hade tagit namn bild på hennes ena unge å gjort nått fult med å döpt bilden till nått opassande å slängt ut på ett forum. Sen att det va du eller nån annan vet inte ja. Men du tog ju åt så det va kanske du, vad vet ja. Sen, att du har fått skit kan la inte ja rå för att det e du, ja vet int ens vem du e, det enda ja vet e att det e nån anonnym som skriver till henne å skriver fula saker å ja skriver bara va ja tycker om personer som inte kan vara trevliga, sen om det e du eller nån annan det vet inte ja å ja vet INTE va det e denna annonym skriver till henne! Men men, sånt e livet.

Så nu vet ni detta, ja vill inte mitt namn ska komma fram för det e för lätt att söka upp en, samma med mail, hur lätt är dte inte att söka på ett namn eller mail på facebook för att få reda på vem det e som har skrivit å ja vill inte starta nått bråk eller bli förföljd, å att byta blogg å gömma mig det vill ja inte heller då det räcker med att vara annonym under ett namn som inte går att spåra på det sättet.

12 jan. 2010

3 Comments:

ღ MolnTuss ღ said...

<3 Kram Gumman <3

natta said...

Hejsan. Emma länka till din sida & jag ser att ni anklagar mig för att ha skrivit kommentarer, jag förstår ingenting om jag ska vara ärlig. Det känns väldigt obehangligt att någon skriver med min mail. Hur det nu är möjligt bara?/ Nathalie Flisbäck

Osloskånskan said...

Internet är en guldgruva samtidigt som det kan vara en fallgrop. Jag gillar att vara lite anonym, men jag skriver ju mest oförargliga saker. Kramen på sej!