Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Den nya bloggen

Ja,då har den nya bloggen kommit, å ja hoppas innerligt att denna får stanna.

Det ja har gjort är ju ganska simpelt, ja bytte bara adress. Då ja får tuppjuck på bilderna så har malla berättat att man kan lägga in bilder där man vill ha dom med en gång i stället för att hålla på å flytta de hit å dit. Ja gillar inte det, ja vill ha som ja hade på min gammla blogg, bara markera bilderna, ladda upp å vips va det ett album som va små minibilder som man sen klicka på å öppnades i egen pop upp fönster, så jävla smidigt. Det gillar jag. Hoppas ja kommer på lösning på det här oxå.

Nu får vi hoppas att ja inte blir förförljd på denna oxå, blir ja det, ja då slutar ja att blogga, helt klart!

Oki, ni funderar säker på vart namnet Lexiia kommer ifrån. Ja vissa vet nog redan men men det e min första wow gubbe som heter det. Å namnet är moddat om lite efter min tiks namn, Lexi.

Lilla Lexi finns inte mer, hon blev bara 1,5 år gammal. Henns bortgång är en stor förlust för mig men det e inget ja orkar ta upp nu, det tar ja en annan dag. Sov gott lilla Lexi, matte och husse saknar dig masser, varje dag tänker vi på dig!

Lilla Lexi va en blandis tik med mycket bekymmer, hennes mentala del va inte bra men det va en fysisk sjukdom som tillsut tog över, hon dog för oss på operationsbordet när hon opererades för andra gången för halsfluss.

24 jan. 2010

1 Comment:

Annmi said...

Waooo,såå läcker Design ♥..
Beklagar djupt förlusten :) & *Kramar om*