Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

God morgon världen

Sweet jisses va ja e megamassamysse trött, ja har sovit för länge, helt klart!

I går va ja vaken över 24 timmar, dels hade vi vänt på dygnet å dels så va ja ensam hemma. Då ja va så in i helvetes trött på morgonen så skulle gubben min iväg till en kompis å hjälpa han med bilen. Ja fick två val, antingen gå å lägga mig vilket va planerat eller va vaken. Tanken slog mig minst 100 gånger att ja ska lägga mig, men sen kom den kloka tanken å tog över. Går ja å lägger mig nu, kommer ja inte vända rätt dygnet som gubben utan kommer vakna mitt i natten då gubben sover. Inte så smart kanske.

Så vid 18-19 tiden i går la vi oss å det tog inte lång tid innan vi båda sov, alla sov. Vid 03 tiden vakna ja å va helt klar vaken men inte fan gick ja upp, kolla på klockan å tvinga mig själv till att somna om. Å det e inte lätt att somna om när man e klar vaken, men det gick. Sen va det orolig sömn till tja, en halvtimme sen. Å nu e ja skit trött, vill lägga mig å sova igen. Men det går inte, det ska tas på kläder, gå ut å knalla med doggen, ge han lite mat. Å sen mina vänner ska det fortsättas med bloggen.

Ja ska greja färdigt menyn så ALLA knappar funkar, nu gör dom inte det, ja SKA göra en grab box men kruxet med den är att ja vet inte hur min banner ska se ut, samma banner ska även läggas upp på andra ställen för att göra mer reklam för MIG! Å om ja hinner/har lust/känner för det osv ska ja se om ja kan fixa mitt 3d moln med etiketter med.

Nu ska det tas på kläder för helvete va kallt det va ilägenheten, sen rasta doggen...

På återseende!

26 jan. 2010

0 Comments: