Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

God natt

Nu ska ja ta å gå och lägga mig. Visst ja e inte klok som går å lägger mig nu. Men så är det när man har hjärnspöken som inte vill sammarbeta med mig. Ja mår inte dåligt över det så men nu när det e ljust så vet ja att det inte finns några elakingar som kommer fram under min säng. Gubben har till och med vart så underbar att han har lagt upp en lämm så dom inte kan komma ut på min sida plus hunden ligger precis brevid mig. SÅ om nu spökena kommer ut så måste dom klättra över min gubbe å han har lovat att han ska jaga bort dom innan dom kommer till mig. Är ja inte lite korkad? 25 år gammal å rädd för monster under sängen?!?

Men så är det att lev amed mig, hjärnspöken som ingen annan ser utom jag och jag V E T att det inte finns några spöken under sängen men ändå så har gubben min lovat att skydda mig. Jag e korkad å inte normal, men de visste ni redan, eller hur???

31 jan. 2010

2 Comments:

M said...

jag har också hjärnspöken men av en annan sort. jag tror det är hälsosamt. dumt att vara högt uppe i det blå hela tiden...

Osloskånskan said...

Mornings! Hoppas att du sov gott inatt! Kram!