Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Å det gör ont

Å va det skär i mitt hjärta just nu. Min älskade wow kompis fyller år i morgon å j akan inte logg ain å skriva grattis till han. FY FAN! Han hade planerat en massa skoj grejer å ja kan inte vara med på nått. Fy va ja känner mig elak när ja fick trycka på nej knappen, å ändå va ja bjuden på första plats. Fyyy va elak ja känner mig, riktigt ledsen e ja över att ja inte kan prata mer med sweety längre, eller hrulf, mef eller holy, å ja får inte glömma calibre, paratus, kiri å ni andra. Ja kommer saknar er grymt mycket. Vi har haft så kul ihop.

Om nu soc hjälper oss i morgon och VI får pengar *hoppas hoppas hoppas hoppas* så ja ka ta mig fan beställa två kort med en gång, ja så fort vi får pengar! DÅ ska ja logga in å skriva HI EVERYONE! Lex is back and i have miss you all to mutch! Å det ska ja springa runt å spama traden i minst en timme å mist en timme till på guildchatten. DET LOVAR JA SWEETY!

Då sweety fyller år i morgon å ja inte kan säga grattis skrev ja ett mail till honom, köpte en bukett med vita å röda roser till han å skrev några söta rader. Jag hoppas värkligen att han får mailet å han blir glad för "blommerna".

GRATTIS SWEET PÅ FÖDELSEDAGEN! Vi tänker på dig å hoppas du får en fin dag med mycket skoj, både på wow å IRL!


♥ My sweety ♥


Nu ska ja sova för i morgon väntar dödsdommen!

19 jan. 2010

2 Comments:

Maria said...

Hoppas, hoppas att det löser sig för er!! Ska hålla tummarna för er!

Osloskånskan said...

Jag tänker på er idag!
Varm kram!