Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

En ny bok

Jag läser INTE böcker, jag lyssnar bara på dom.

Då ja har svårt för att sova FAST ja äter medeciner för det så har ja kommit på ett sätt att tvinga mig själv att "sova", jag somnar inte utan medeciner men det underlättar mycket. Min ide är superänkel, kräver en dator å högtalare.

Jag lyssnar på ljudböcker. Att det funkar beror nog på att man blir konsentrerad på att lyssna, man tvingar hjärnan att göra en sak i ställt för 200 saker som den vanligt vis gör. Jag lider ju av grublerier å tvångstankar å då spelar det nästan INGEN roll va det e för "sova-gott" piller man oillar i sig. Så länge hjärnan jobbar, så länge e ja vaken.

men när ja börja lyssna på ljudböcker har ja mycket lättare för att somna, samma sak, de livsfarligt att ligga ner å kolla på tvn. Då slocknar ja me en gång. Tror ja börjar lära mig sova.

Nu ska ja ta å ge herr dog lite mat, ta mina piller, å sen krypa ner brevid gubben å börja lyssna på min nya bok.

8 jan. 2010

1 Comment:

Malla said...

så fint du har här :)