Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Så trött å pumsig nu

Shit va ja e trött, så här trött har ja inte vart på riktigt länge å ja bara längtar till sängen men kan inte lägga mig än, inte riktigt än i alla fall.

Först måste ja vänta på att snömonstren ska komma in så ja kan mata herr varulv, sen ska ja borsta tänderna vilket är en fasa å skräcksenariom varje gång men det gör ja medans monstren är ute i denna iskalla natt. Efter varulven har fått mat, ja har uppleft en förskräklig stund i badrumet med herr skrikas (kajsa katt löper = döv katt skriker sig hes å får vara instängd å det inte ska bli några kattungar alls... Dom e ju släkt) matat klart varulven, ger han godis för natten å ja tar å sväljer ett rosa piller (ja dom e rosa) släcker alla lampor å kollar så allt e avstängt så det inet händer nått hemskt, då kan ja krypa ner i sängen å lyssna på boken "lilla hjärtat" å somna gott.

Synd bara att det e en pina att lägga sig, dels så kommer värken i munnen åå ryggen göra mer ont, kylan kommer att förvärra det hela plus ja kommer bli stel som en frysen isglass. Försöka ligga på mage med balonger (bobisarna) i vägen. Ja kan inte sova på mage längre för mina förbannade megabober till bröst är i vägen! Får ja förminska dom? NEJ, dom e ju så fina så enligt husse å han har ingen talan om igentligen, min kropp, mitt val men det duger för mig att slippa operar å de har ja inte pengar till ändå så det e ju skit samma.

Så god natt å sussa gott...

Bli inte allt för snopna om bloggen byter utseende i morgon igen. ja har redan lessnat å vill göra nått nytt. Vill du ha nått till din blogg? ska ja fixa nått till er? Skriv en rad eller två så ska ja nog kunna pilla ihop nått. SÅ länge du kan se det på min blogg och ja inte har skrivit att det kommer från någon så kan ja fixa det. Tveka inte utan hör av er så ska ja greja det. det LOVAR jag!

10 jan. 2010

1 Comment:

Malla said...

Men hörrö, så fin signatur och sidorubriker och sånt! Var det svårt att fixa?