Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jisses

Shit va tiden går fort när man loggar in på wow. att sitta framför datorn ett par timmar e inte svårt men shit va det susar förbi en när man loggar in på wow. Kompisar från hela världen skriver till en å vill hitta på både det ena å det andra å raider å instancer hit å dit. Ja orka inte med det.

Men åndå vill ja spela, va gör man? Jo man gör en ny liten gubbe som man springer unt å retar lvl 80 med så dom får tuppjuck på en å försöker mörda en men mycket dåligt resultat. fast det tar oftast inte så lång tid innan kompisarna har snokat rätt på en å börjar tjata om att man ska logga in på sin stora gubbe igen *suck* man får då aldrig va i fred. Fast det e sjuk kul. Kan sitta i flera timmar å prata med paratus från italien, calibre från UK, hrulf som oxå e från UK, tapa som vi kallar han e från sverige å sen har vi MEGA som oxå e svensk som har en drös eller två me små gubbar han med så han hänkar på oss minisar å leker :) hejja mega ;)

Nu ska ja ta å kolla läget lite här å där, sen ta uppleva ett par minuters skräck inne på toa med vrål-Ex, mata min varulv å sen krypa ner i sängen brevid mitt element (gubben)

Natti natti

11 jan. 2010

3 Comments:

Malla said...

Hej hopp! Ang signatur och sånt, jag ska inte göra ngt mer på blogspotten, inom en snar framtid kommer Monstermalla att flyttas förstår du :) MEN - jag hoppas jag kan be om hjälp om det behövs på det nya stället :)

Malla said...

Åh förresten! Är du bra på photoshop? jag fixar och grejsar men skitsaken vill bara glra i svart-grå-vit skala? varför kan jag itne välja andra färger? grrr

ღ MolnTuss ღ said...

Heja min Älskling hehehe