Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Va tjusigt det blev

Jisses va min hjärna får jobba nu, vilket i för sig inte e fel för 5 öre å att den jobbar med mig e nått nytt. Den brukar bara jobba mot mig annars. Men då ja inte ALLS gillar blogger utseende så måste ja ju in å greja om det lilla som går att ändra.

Så nu har ja ändrat om fonten på rubrikerna i inlägget, datumet å rubrikerna i widgetsen... Ja tycker själv det blev riktigt bra. Får tänka mig för å inte skrva ö med stora bokstäver för då ser de lite knas ut men annars e de super fint :)

Ska KANSKE ändra om färgerna med men ja vet inte... Så enkelt med svart då man vet att det passa till de flästa ljusa bakgrunderna *tummen upp för lathet*

8 jan. 2010

1 Comment:

Trasdockan said...

Jag vill med ha annan font, men fattar inte hur! ;( Provade på själva inläggen en gång, men det blev för stort