Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

I morgon

Huga, har ångest å panik för i morgon bär det av till en psykolog läkare i en annan stad å dit ska ja åka helt själv. Visst ville gubben min följa med men då vi har så lite pengar att röra oss med så fick den hundringen bli mat i två dagar i stället för att gubben skulle med. Ja vill att han ska följa med men då ekonomin säger nej får ja bita i det sura äpplet och åka själv.

Ja kommer åka ca 1 och en halv timme för tidigt, å sen vänta i en TIMME innan ja ska in å träffa läkaren. Efter det är det brått, då har ja antingen en kvart eller halvtimme på mig att hinna med bussen hem.

Min älskling ska följa med mig upp till tåget å vänta där med mig. Sen så ska han ringa å kolla vilken tid ja kommer med hem för åker ja tåget så möter han mig å åker ja bussen kan ja gå själv då den stannar ca 10 min ifrån där ja bor.

Det är lite skrämmande oxå då det är nya sätt att åka på, man ska inte betala på samma sätt som innan utan nu är det nytt system å det är mycket skrämmande att ja gör fel. Å våga fråga chaffisen, det vet ja inte om ja törs ens.

20 jan. 2010

2 Comments:

Malla said...

Jag hoppas att det går bra för dig! Hoppas du berättat imorrn om din "resa"

Trasdockan said...

Hoppas det kommer att gå bra för dig. Tkr med att det är skrämmande med alla nya hajpade saker. varför kan det inte vara som förr? Håller tummar å tår å hejjar på dig!!