Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Så. då har man grejat om

NU ska det funka för er med lägre upplösning och mindre skärm. Funkar det ändå INTE så e det nått JÄVLA vajsa på bloggers sida för nu ska alla inställningar vara som det ska vara. Ja har även provat att sänka min egen upplösning för att se att det funkar å det gör det. så ja hoppas nu att det funkar hos er oxå.

Jag har även gjort en ny bakgrund för att om det inte funkar ändå så är den fortfarande ljus så det ska gå att läsa utan större bekymmer. Kunde ju inte låta bli å ändra om färgen på rubriken, datumet å widgetsen så ja får in lite mer färg. Då ja inte tycker om att det e så ljust men gör ju allt för er läsare ska kunna trivas OCH kunna LÄSA va som står på denna kludd sida. Pilla även om mina prickar till stjärnor å även dom gjorde ja små så att det inte ska gå in å störa.

Prickarna, stjärnorna är inte mina utan kommer från busbra.nu så ja inte får skit för det senare. Dom är inte mina men dom e gratis så ja får ha dom på min sida utan att ja gör något olagligt.

Om det inte funkar nu får ja tuppjuck på blogger å tar bort bloggen å hittar en annan gratis sida som funkar bättre. Så tala nu om för mig om det funkar eller inte.

9 jan. 2010

4 Comments:

Osloskånskan said...

ÅHH!!!! Jättejättefint nu! Kan inte du jobba som bloggdesigner tro? Du är väldigt duktig!
Lördagskram till dej o din två- och fyrbenta!

Lexiia said...

tack för kramen :)

Det e synd att det inte finns någon form av pengar i bloggdesigner. Ja har kollat runt lite å e man lite kläver på engeslak å någelunda haj på att läsa mellan raderna så finns allt ja har gjort GRATIS på nätet.

Annars hade ja nog gjort det :)

Trasdockan said...

Hej! har du gjort bakgrunden själv?? den är skitfin! Nu ser man texten ju, tycker din sida är kanonfin...du skall var astolt! Kramis

Ulrika said...

Det ser då jättefint ut hos mig.
Jag tycker sidan är superfin, med hjärtan och allt ;)