Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kajsa Katt å Fluffen

Detta är inte vanligt, att Kajsa Katt å Fluffen ligger brevid varanda i sängen men då det e så jävla kalt så får man helt enkelt tåla att ligga brevid varandra p det varmaste stället i hela lägenheten. Vid elementet i sovrummet.

Men det som gör mig mer förböuffad är detta. Ja har lyckats få ett BRA kort på Kajsa Katt! Å så klart e det tagit med mobilen å inte min nya kamera.


Se så otroligt FIN hon e min lilla sessa på snart 10 år. Jag hoppas hon får vara kvar i minst 10 år till. den enda gång hon har behövt åka till vetten va för ca 2 sommrar sen då hon inte kunde kissa utan bara satt å tryckte å den kom en droppe eller två. In till vetten å fick medecin å sen va det borta. va det va vet vi inte men det försvann med lite antibiotika å sen dess har hon vart frisk som en nötkärna min lilla tutta fia.



Här är mina två damer, sida vid sida å för att få mera värme

10 jan. 2010

2 Comments:

Osloskånskan said...

Varför tål vi inte såna små sötnosar utan att nysa? :-(

Ulrika said...

Sickna gullekissar.
Den korthåriga ser precis ut som min första katt.

Dom är så himla söta när dom kikar lite när dom ligger hoprullade, så gör Allis hela tiden ;)