Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Till Natta

Den komentaren som ja har lagt upp är en riktig komentar som nån har skrivit till mig med din mail. Alla komentarer som skrivs till denna bloggen publiceras med en gång så ja kollar dom inte först. Men där i mot i natt sen får ja ett mail om ALLA som har vart inne på min sida å kollat. det ja får är ip nr. Det är jätte lätt att kolla upp sen om det stämmer överens med tidena för komentarerna. Då ser ja om det är samma ip nr som har skrivit den annonyma komentaren å denna du skrev nu.

den komentaren kan du läsa här å ligger som annonym med DIN mail. J ahar inte skrivit den å vem som har gjort det vet ja inte.

Sen har ja kollat henne sida å ja kan inte hitta nån länk till min sida i hennes inlägg, du får jättegärna göra en print screen å lägga upp där du kan visa min länk till min blogg. Skulle vara intressant å se va du ser som inte ja kan se.

Ja är inte villig att bråka med någon då ja först å främst skriver här om min hund, mitt liv osv å inte nån sida för bråk. Va denna annonym har skrivit finns fortfarande kvar då alla komentarar kommer vara kvar oavsätt om dom e snälla eller dumma, falska eller påhittade i falla frabror blå (polisen) vill ha det som bevis för något.

Så dra inte in mig i detta då det inte va ja som börja. Som ja skrev innan. Ja har bara svarat på inlägg hoss henne å va det e för komentarer vet ja inte då ja inte har läst dom, å va det står skrivet är ja inte intrsserad av. Å det den annonyma har hakat upp sig på som en gammal lp skiva vet ja inte, men det fula ordet ja använde just om en bild som va otrligt å opassande om ett av hennes barn på ett forum. vilket forum vet ja inte å va det e för bild vet ja inte osv, men då ja anser att så gör man inte.

Så om det e du eller någon annan som skriver komentarer till mig med riktiga namn eller annonym, det rör mig inte ens i ryggen. Du får fortsätta läsa denna blogg om du anser den duger å passar in, om inte. Ta å glöm den då för här kommer det inte att funka å bråka då ja inte är en sån person.

12 jan. 2010

3 Comments:

natta said...

Hej =) Visst är det roligt att man aldrig fått se desa kommentarer. Jag kan sätta min högra hand på hjärtat o säga ärligt vad jag tror. Hon hittar bara på allt. Har du ens fått se ett endaste ? O dessa bilder på fl, o forumet, kan du få se det? ;-) Har du fått läsa hennes låsta blogg ens. Hon har full med skit i huvudet bara. Synd du inte ser det som är vän med henne, men antagligen har ni aldrig umgåts irl för då skulle du förstå mkt fort. Skulle inte ens förvåna ig om det är hon själv som skapar denna kommentar med mitt mailid. Kollade nu o det står ju faktiskt från anonym, texten med min mail är ditskriven =). Var snäll o kolla på sunset, lovar det kommer att stå göteborg. Jag bor i Hörby så du vet =). Om du ska svara så kan du svara i min blogg som en kommentar. Kramis Nathale

ღ MolnTuss ღ said...

Hej Gumman !

Vi hörs på MSN hehehe ! Du e Bäst...!

Kramar

Det e ju bara så skrattretande eller hur..Men vi tar de sen hihii

natta said...

Ser du här iq badboll. Hon hela tiden ska intrigera. Men nu vet jag klart vart du står. Tack för mailet. Mvh Nathalie