Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ett snabbt inlägg!

Jag e sjukt mega trött, har spelat tok för länge, IGEN, inte blev ni förvånade för det. Just nu sitter ja framför datorn e syper glad men ändå så där äkligt trött att ja inte ens orkar vara glad. DÅ e det illa. Ja har gäspat å kliat mig i ögonen nu sen kl 4 men inte fan loggar man off, nej, en dungen till, å ja lvl snart, å shit vilken rolig grupp, den hänger ja på en stund till. oj ja lvl snart igen osv. Helt plötsligt va kl 11 på morgonen, hur fan då? Kan nån förklara det?

Men varför e ja så glad?

Jo det e simpelt. Det är en tjej som vill ha hjälp med sin blogg *tjoohooo* Hon vill ha hjälp med sin bakgrund på sin blogg å hon fråga MIG! Ja tog en mycket snabb sväng förbi å såg att det är en tre koluns blogg *hjälp* ja har ALDRIG gjort för tre kolunner innan, bara två. Alltså vanliga blogger mått! Så klart tacka inte ja nej, nej nej, ja antar utmaningen å ser fram i mot det. Jag har nu mailat tjejen å frågat henne lite om va hon kan om html koder, hur hon vill ha det, om hon har matrial på sin dator osv. När ja får svar av henne å får reda lite mer hur stor utmaningen blir ska ja adda henne på msn å sen bär det iväg, upp med nätet, fram med msn, pluppa igång photoshop å börja greja. det e sjukt kul! Hoppas vi löser det ihop utan allt för stora missuppfattningar.

Sen har ja en tro tjänare, min kära osloskånska. en otroligt underbar dam som har fått för sig att skriva på norksa fast hon e skånsk så ja får tuppjuck, ja e helt hunda på att hon gör det för att jävlas med just mig, ja det e ja. Men hon har på sin blogg nått som heter "veckans balla blogg" å ja ville ju oxå vara med där. Å vet ni va, ja e inte med där utan har fått en EGEN rubrik å är högst upp! Så jävla mallig ska ni veta! Tack underbara skånska damen i norge.

Sen har ja planer på att göra en "grab box". Ja vet inte om ni har sett det men större bloggar har en liten bild på 150x150px stor å under det ligger det en html kod som man kan kopiera rätt av å lägga in som en gadget på sin egen blogg. DÅ blir bilden en länk så man kommer deräkt till den bloggen. ja funderar på att göra en ja med, fast med blogg design å inte bara en bild länk för bloggen. DÅ kan man länka till mig utan att krångla med photobucket å html koder då alla inte kan det. Många kan men inte alla. Va tror ni om det?

Nu ska ja uppleva mit skräck senarie på toa, mata plogbilen, klappa herr hes å sen krypa ner brevid timmer sågen... Om ni inte fattar, borsta tänderna, mata hunden, klappa hankatten som e instängd på toa (farmor katt löper = INGA KATTUNGAR) å lägga mig i sängen brevid gubben!

Oj det blev ett långt inlägg, fast det skulle vara kort, SKIT SAMMA!

God natt

15 jan. 2010

5 Comments:

natta said...

Hej!Läst i lilla mys blogg hon har skrivit nu i 2 dagar eller vad de e om anonyma kommentarer. Jag vet inte om de e mig hon tror de är. Men med handen på mitt hjärta o jag svär på mina döda föräldrars gravar, det är inte jag. Uppenbarligen är det ngn som verkligen inte gillar henne. Du som kan detta med susnets tjänster. Kan inte du hjälpa henne o lista ut vem det är? Jag vill bli rentvådd om du förstår mig. Man kan se tidpunkten när dom kom in o kolla susnets mail när man fått dom. Sen kan man spåra ip adrssen. Titta här:www.whatsmyipaddress.com/staticpages/index.php/. Där fyller du in ipadressen så får du fram vilken stad det är från. Snälla hjälp henne med det så hon kan sluta tro att det är jag, för jag vet att hon tror det tyvärr. Men nej jag har annat för mig än o vara taskig. Lite osäker e jag allt på om hon fått kommentarer nu de senaste dagarna, men imed hon skriver det så vet man aldrig. Hoppas du kan hjälpa henne nu =)Vill du svara så maila nathalie_flisback@hotmail.com

Maria said...

Men hallå.. Fototriss då... Jag väntar och väntar..
Hoppas på fina bilder.. :)

ღ MolnTuss ღ said...

Men gumman du MÅSTE ju sova på Natten Hehehe ! Du e go du :-) Kul att fler vill ha din hjälp med bloggdesign...:-) Jag tar dig på MSN när du kommer in Kram på dig

Trasdockan said...

Härligt att du är så glad!!!! Tänkte faktiskt med fråga om dyu ville hjälpa mig med en ny bakgrund, men jag måste klura lite på hur jag vill ha det. älskar denna jag har nu, så jag är lite kluven. Men OM jag bestämmer mig, skulle du vilja hjälpa mig då? *blink på mina bara knän* ;) Hoppas ni får en underbar helg!

Osloskånskan said...

Haha! Gullunge är du!