Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Två kort

Utan 16 kort på min kattförken va det bara två som blev bra på henne. Ja vet inte va det är med min mina kamera som gör att antingen blir bilden mega suddig fast ja ställer in den eller blir jätte gul. Ute tar den skapliga kort men inte alls så bra kort som min gammla kamera. Nu är det ju visseligen en kompakt kamera men ändå. Det ska ju vara en kanon kamera med 12 megabixlar å en herrejävlar massa inställningar men ändå blir ta mig fan inga kort bra.

Men visst fan blev dessa två kort bra på henne, det är macro kort.



Hon är inte så där överförtjust i att bli fotad men visst fan e hon söt?

30 jan. 2010

2 Comments:

ღ MolnTuss ღ said...

♥ Jätte söt,men ser lite arg ut hihihih ♥

Monica said...

En riktig sötnos!
Men hon verkar då inte riktigt gilla läget.... ;D