Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Stackars gubbe

Min gubbe e rätt flink i fingrarna när det gäller nätvärk å andra knepiga saker med datorer. Han brukar ofta komma på lösningar som andra inte kommer på å fixar det som många andra inte klarar av. Han grejar å donar å pysslar å pillar med det mästa å brukar inte ge sig för en det e klart.

Men nu har han fått nått att bita i. Min nya mobil ska fixa att surfa på vanliga internett, inte med hjälp av mobilt internet utan ett helt vanligt hemma nätvärk, eller ja trådlöst. Precis så som en laptop kan, så kan min mobil detta me. Det e ju super bra om man e lat som ja.

Då min mobil ska vara så himmla bra å det ska vara så himmla lätt att göra detta trode ja att jag skulle fixa det själ, men se på fan, de gjorde ja INTE. Så nu sitter min lilla gubbe å plippar på mobilen å försöker fixa detta å även han börjar bli gråhårig (fast det syns inte än) på att det inte funkar alls!


Stackars lilla gubbe, han har det inte lätt när det gäller att fixa till mig!

20 jan. 2010

0 Comments: