Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Va fan,blogg maraton

Va e det för fel på mig, nu skriver ja ännu ett totalt meningslöst inlägg. Tror ni det e bristen på wow som gör att ja e så otroligt social av mig i dag? Att ja saknar mina wowkompisar å inte har nån att skriva med så ja försöker nå er där ute?

Jaja, anledningen till detta inlägg är....

Att ja sitter å förbereder inför dödsresan i morgon. Då det kommer ta ca 1 och en halv timme innan det e min tur å en person som ja e inte den som velar bort mig på stan. Så just nu sitter ja å tankar över en ljudbok till min mobil, inte hela ljudboken men bara dom 5 första skivorna. Då har ja nått att lyssna på när ja e ute å åker å sitter i väntrummet på min tur.

Men kan man gå dit å sitta där i en och en halv timme innan det e ens egna tur? Tror dom att ja kommer vara mer korkad än va ja e?

20 jan. 2010

1 Comment:

Trasdockan said...

Det skall väl de skita i när du kommer ;)...äh! det är skönt att vara ute i god tid å kunna samla sig eller bara vara innan det är dags! Sitt å lyssna å ta det lugnt!