Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

haha

Soc vill ju ha ett konoutdrag av mig å dom bad mig först att gå till banken så dom kunde skriva ut det. Ja tror inte att ja knallar upp till banken för att fixa det. Finns ju en massa folk på stan å det e alltid folk på banken, så ja sa att det kommer inte att hända.

Då ber hon mig komma till henne å ta med min dosa å logga in på min internett bank så ja kan skriva ut det där. Det kommer inte heller att hända då ja har mer än ett konto å ja vill inte att dom ser att vi har fler än ett konto. Det andra kontot är ett sparkonto å det e tomt men det behöver dom inte veta.

Sen säger fröken att ja kan maila henne mitt konoutdrag å det lät ju väldigt bra. Men då ploppa det upp en massa andra saker i mitt huvud. Om ja mailar henne bilder, alltså print screen, kan hon då inte påstå att det e fejkade bilder? Att ja har gjort om dom? Eller hur stor inbox har dom på komun mailen? Sen kan man ju unda me va dom har för upplösning på deras skärmar för gör ja så det blir bra här kanske det blir fiasko av det hos dom, så ja fick en snilleblixt, ja tankar hem cutePDF (skriver ut så det blir pdf format å sparar på disken) å så mailar ja det till dom. Å ja vet inte hur men lyckades få så man fick ifrån 2008!

Så ja skrev ett mail om hur man öppnar det, vilket program, har dom inte adobe reader så e det gratis att tanka hem å förklara att varken antibiotika å dörrvakter ansåg att det va ett farligt program (för om ni inte fattar, antivirus å brandvägg)

Hoppas nu för bövelen att ja stava hennes namn rätt, hon har ett mycket ovanligt efter namn å hon texta inte sitt namn utan skrev på skrivstil, superbra om man e dyslexier som jag!

20 jan. 2010

1 Comment:

Osloskånskan said...

Och detta tekniska du bloggar om, fattar jag noll av! Som vanligt.