Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Då har ja gjort det IGEN!

En vännina till mig ville ha en snygg blogg, visst kan ja hjälpa sa ja, men då hon hade på en annan bloggplatform så fick hon starta upp en ny på blogspot. Å gissa VEM som har gjort den? JO JAG, JAG, JAG!

Själv tycker ja att det blev kanon bra! Passar värkligen in på henne!



Visst blev det bra? Nu är det två bloggar som ja har grejat till å blivit lite snyggare!Här kan du besöka bloggen för närmare titt.

25 jan. 2010

3 Comments:

Hjulben said...

DU, DU, DU... Ingen annan än DU har gjort min blogg så jädra snygg!!
Tusen tack för det!

Linda said...

Åh vilken fin blogg du har. Hittade dig bland kommentarerna hos Markattan.
Gillade din kommentar... Det va en sån kommentar som detta Psykfall skulle skriva.

Beklagar att du o alla andra som mår dåligt mår just dåligt. Hoppas du hittar styrka i din omgivning o om inte annat så har du ju en förjävla fin vovve =)

Osloskånskan said...

Fiiin!