Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ja ska göra

Nu blev ni nyfikna va?

Nja, jag ska göra eller ja har fått förfrågan om att göre en bakgrund till en blogger blogg! tjoohoo så happy ja e nu. Tjejen vill ha en fin bakgrund i typ samma stil som min, menar di färgat på siderna å vitt i mitten med söta krumelurer på siderna osv. Då ja känner presonen så bad ja den att leta rätt på papper å emblems som ör gratis man kan ladda ner så ska ja greja ihop en bakgrund. Å för att ja ska veta hur det kommer se ut, plus beställaren har ja gjort en test blogg som bara kommer ges ut till dom som ska se hur layoten kommer bli. det kommer inte skrivas nått dör, det lovar ja!

Så nu e det stännande då ja aldrig har gjort till någon annan innan utan bara till mig själv. det som pirrar mäst i magen är hur ja ska på enkelt sätt ska fixa så att personen i fråga inte trasslar till koderna å blir html kaos av allt ihop.

Håll nu tummarna att detta funkar men ja undrar lite. Alla som gör bilder, bakgrunder, headers osv till folk skriver att det e dom som har gjort det och adressen till deras blogg. Ska ja oxå göra det? Skulle ju inte vara fel med lite reklam så fler vill ha hjälp men ändå e det lite störande. Men om ja bara skriver typ " IQ Badboll, http://iq-badboll.blogspot.com" å inget mer? Eller ska ja göra en liten bild som ja ber personen lägger i sin blogg, "synligt" inte i ett inlägg men i en widget som länkar till min blogg typ "bakgrunden, header är gjord av IQ badboll" eller en bild som allt står på , design av IQ Badboll? Hjälp mig nu!

13 jan. 2010

2 Comments:

ღ MolnTuss ღ said...

:-) Du e go du gumman !


design av IQ Badboll , tycker jag

kram

Malla said...

Hej! vad roligt :) Jag tycker att du ska länka till dig själv på ngt sätt. Många lägger ju till som en gadget med länk till den som gjort design. Det är ju bra ifall andra vill anlita dig :)